Wczytuję mapę...
LogDays to:
- Dwa dni merytorycznych warsztatów dla szefów logistyki, które odbywają się w małych grupach osób rzeczywiście zainteresowanych tematem. Każdy uczestnik tworzy własną, unikatową ścieżkę warsztatów – na LogDays bierzesz udział w tych warsztatach, które Cię interesują.
- Bardzo praktyczny program, który odnosi się do najgorętszych tematów w branży – uczestnicząc w LogDays dowiesz się, jak radzić sobie z największymi problemami i wyzwaniami w 2018 roku. Program LogDays powstaje na podstawie wywiadów z logistykami – bez marketingowego przekazu.
- Studia przypadków z konkretnych firm – część warsztatów prowadzą sami szefowie logistyki, którzy zrealizowali ciekaw projekty i chcą się podzielić swoim doświadczeniem – uczysz się na przykładach i błędach innych dzięki czemu nie musisz wyważać raz otwartych drzwi.
- Salon technologiczny, a w ramach niego praktyczne pokazy najnowocześniejszych technologii. Wyjątkowa okazja do przetestowaniach rozwiązań.
- Specjalnie przygotowana gra logistyczna – sprawdzony sposób na skuteczną integrację wszystkich uczestników LogDays.
- Okazja do zbudowania trwałych relacji w branży – dzięki warsztatom nie tylko spotkasz szefów logistyki z innych firm, ale poznasz ich problemy i doświadczenia.
Co da Ci udział w LogDays?
- Przećwiczysz w trakcie warsztatów zagadnienia poruszone na VIII Ogólnopolskim Kongresie Magazynowania i Logistyki (listopad 2017r.) – najlepiej ocenionych prelegentów Kongresu zaprosiliśmy do poprowadzenia warsztatu na LogDays (warsztaty będą nawiązywać do dyskusji i pytań z Sali)
- Poznasz od podszewki najgorętszy trend w logistyce w 2017 roku – rozszerzanie rzeczywistości logistycznej – dowiesz się po co tak naprawdę rozszerzać rzeczywistość logistyczną, poznasz swoją rolę w budowaniu strategii zarządzania danymi, wykorzystywanymi w logistyce i dowiesz się jak poprawnie integrować dane.
- Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie na trudnym rynku pracy z brakami kadrowymi i dużą rotacją pracowników – o jakich elementach strategii HR-owej firmy musisz wiedzieć, kiedy szukasz rąk do pracy oraz jakich błędów musi się wystrzegać motywując do pracy różne pokolenia pracowników
- Przekonasz się, jak usprawniają logistykę firmy, profesjonalnie obsługujące sprzedaż z wielu kanałów – jak budowały strategię logistyki dla e-commerce, jak godzą B2B z B2C, gdzie widzą potencjał do optymalizacji, a także jak diagnozowały preferencje i potrzeby klienta indywidualnego w swojej branży
- Nauczysz się przekładać potrzeby logistyczne na język inwestycji w automatykę dużą i małą – od fazy diagnozowania zmian na rynku, przez analizę swoich możliwości logistycznych, wybór rozwiązań i dostawców, źródeł finansowania, aż po realizację i dostrajanie projektu.
Do udziału w LogDays zapraszamy:
- szefów logistyki w firmach produkcyjnych,
- szefów logistyki w firmach handlowych,
- logistyków zatrudnionych w firmach świadczących usługi logistyczne,
- dyrektorów operacyjnych,
- logistyków odpowiedzialnych za obsługę internetowych kanałów sprzedaży,
- szefów centrów i sieci dystrybucyjnych