ZASADY PUBLIKACJI ARTYKUŁÓW

Ważne reguły i zasady zamieszczania tekstów na stronie

1. Teksty-materiały szkoleniowe proszę umieszczać w kategorii “Poradniki”
2. Teksty bardziej ogólne np. o firmach wdrożeniowych proszę umieszczać w kategorii “Artykuły”
3. Do każdego tekstu proszę dodawać “Featured Image” z kolekcji już umieszczonej na stronie. Jeśli żaden obrazek nie będzie pasował tematycznie do artykułu proszę dać znać administratorowi strony (Dominik Tylczyński). W razie potrzeby administrator poszuka odpowiednich ilustracji i doda je do biblioteki mediów. Wszystkie ilustracje znaleźć można w kategorii mediów “Featured Image”. Ta ilustracja pojawia się na stronie głównej. Dlatego administrator musi obrazki obrobić przed wstawieniem na stronę.
4. Obrazki do samego artykułu proszę umieszczać w bibliotece mediów w kategorii “Article Media”. Przed wstawieniem proszę zadbać, aby nie były zbyt duże, żeby jak najbardziej ograniczać zapełnienie miejsca na serwerze.
5. Proszę publikować nie więcej niż jeden artykuł na tydzień. Strona powinna żyć i być aktualizowana na bieżąco – na tym najbardziej zależy twórcom strony. Wszyscy użytkownicy mający wpływ na treść serwisu przyjęli taką samą strategię.
W razie pytań proszę o kontakt z administratorem [email protected] lub przy pomocy formularza kontaktowego.

Szczegółowa instrukcja wstawiania wpisów:
1. W panelu należy wyszukać wpisy
2. Po przejściu do edycji/tworzenia wpisu należy wypełnić treść wpisu:
  • należy wypełnić pole 1 – tytuł
  • okno treści wpisu – pole 3
  • w przypadku chęci dodania zdjęcia należy użyć łącza oznaczonego nr 2 na poniższym rysunku

3. Na koniec pracy nad wpisem należy wybrać kategorię, której wpis dotyczy (należy wybrać z gotowych kategorii) – to jest ważne ponieważ wordpress umieści artykuł w odpowiednim miejscu w menu na podstawie wybranej kategorii:
4. W zależności od potrzeb można ustawić obrazek wyróżniający – będzie pojawiał się w oknie wpisu na stronie głównej:
5. Należy wybrać obrazek z odpowiedniej kategorii (szczegóły opisane są na początku strony):
6. Bardzo ważna informacja przy kopiowaniu wpisów z dokumentów Worda i pdf lub z innych źródeł. Przy wklejaniu treści należy wyczyścić tekst z formatowania wciskając przycisk na poniższym zdjęciu lub wkleić tekst do notatnika (w celu usunięcia formatowania) i następnie z notatnika wkleić do wordpress.
W razie problemów proszę skorzystać z instrukcji zamieszczonej w poniższym filmie:

DZIĘKUJEMY za stosowanie się do powyższych zasad 🙂