Główna › Fora dyskusyjne PGUS › Inne dyskusje › Problem z przyjęciem towaru od subco
- This topic has 2 odpowiedzi, 2 odpowiedzi, and was last updated 5 years, 12 months temu by Ilona Buczyńska.
-
AutorWpisy
-
7 września 2018 o 12:54 #4958Ilona BuczyńskaUczestnik
Witam serdecznie;
Mam problem z przyjęciem towaru od podwykonawcy do systemu i nie wiem, gdzie tkwi błąd, najpewniej w jakimś szczególe, kt. nie potrafię jednak namierzyć 🙁
A mianowicie – wysyłałam towar do podwykonawcy, na podstawie utworzonych w systemie Purchase Req., wygenerowałam Zamówienie Zak. z literą “L” .
Zamówienie zawsze “idzie” z WZ-kami, kt. wygenerowałam z ME2O i do tego zamówienia utworzyły mi się dwa outbondy.
Następnymi krokami jest przekazane na magazyn towaru do wysłania i wspólnie z pracownikiem magazynu wykonaliśmy transakcje : LT03 i LT22 a potem Post Good Issue w VL02N. I towar wyjechał.
Towar wrócił od podwykonawcy, więc standardowo przyjęłam go do systemu, korzystając z dwóch transakcji : VL34, który wygenerował mi Inbound Delivery oraz VL32N, w którym tylko poprawiła datę przyjęcia i sprawdziłam czy zgadzają się wszystkie linie zamówienia i ilości i kliknęłam SAVE.
Otrzymałam komunikat na zielono iż: “Inbound Delivery 180026833 has been saved,” czyli wszystko ok.
Przekazałam magazynowi “do klepnięcia” to zamówienie i ten nr Inbound i dostałam odpowiedź iż nie mogą tego “klepnąć”.
Wiem, że robią to kilkoma sposobami m.in. przez VL06I lub LM74.
I weszłam w VL06I i faktycznie próba zrobienia “Post Good Receipt” nie powiodła się – pokazuje się komunikat o treści: ” 0 successful and 1 incorrect goods movements”
i jak to ugryźć? 🙁 Outbody sa poprawne i zaksięgowane, a z Inboundem jest problem
Goods movements ma cały czas literę “A” a powinien mieć “C” i w MD04 na poszczególnych towarach wszystko “wisi” na statusie “shipping”.
Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem lub wie jak to poprawić lub “odkręcić” i zrobić cos na nowo?
Proszę o podpowiedź
Z góry dziękuję i pozdrawiam
13 września 2018 o 20:49 #4982Dominik TylczyńskiOpiekun forumTo co piszesz wyraźnie pokazuje na problem z zaksięgowaniem przyjęcia od podwykonawcy w referencji do dostawy przychodzącej. Natomiast na podstawie Twoich informacji bardzo trudno jest stwierdzić gdzie tkwi przyczyna problemu. Sprawdź czy podczas księgowania przyjęcia w VL32N jest wyświetlany log błędów. Powinien on Tobie pomóc znaleźć przyczynę.
Bez dostępu do systemu to trochę takie diagnozowanie na ślepo niestety.
Pozdrawiam
Dominik Tylczyński
17 września 2018 o 16:14 #4992Ilona BuczyńskaUczestnikWitam :-);
Udało mi się na szczęście rozwiązać problem. Przyczyną blokady było to, iż jeden artykuł z tego zamówienia, “zablokował” się i nie wyszedł przez niego jeden outbond na ten właśnie artykuł. Dopiero ponowne przekazanie tego artykułu z ME2O i następnie realizacja wszystkich kroków wysyłki do podwykonawcy pozwoliły na przyjęcie towaru do systemu.
Pierwszy raz mi się przytrafiła taka sytuacja, ale na szczęście udało się rozwiązać problem 🙂
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.